Ripenda Kosi - Standar - Vičani

Tehnični podatki o opravljeni poti so informativne narave:

Aktivnost: gorsko kolesarjenje Območje: HR - Istra Zahtevnost: srednje težka
Tehnika: 4/5 Kondicija: 3/5 Panorama: 4/5
Čas trajanja: 2,5 h Dolžina: 15 km Vzpon: 516 m

V letu 2020 so v Rabcu nadaljevali s širitvijo kolesarskega parka na bližnji hrib Standar. Zgradili so nove poti, ki ponujajo kolesarjenje z 474 m nadmorske višine. Kolesarski park Rabac ima zdaj 14 stez v skupni dolžini več kot 25 kilometrov in spretnostni park. V prihodnosti naj bi se park razširil, medtem ko se na vrhu Standarda predvideva razvoj pustolovskega centra z restavracijo, zip linijami in pustolovskim parkom. Edinstvena infrastruktura v tej regiji privablja gorske kolesarje iz širše regije. V sklopu parka kolesarski center z delavnico in trgovino. Rabac je ena od redkih destinacij, ki omogoča kolesarjenje tudi v zimskem času.

Izhodišče: 45.076970, 14.162115

Rabac se nahaja okoli 40 kilometrov od Pule in le 5 kilometrov od kraja Labin. Parkiramo pri Hotelu Istra Fortuna v Rabcu (Ljubljana – Postojna – Črni Kal – Buzet – Lupoglav – Vozlići - Labin - Rabac).

Opis:
Na kolo sem se odpravil ob 6:00 zjutraj, v prepričanju da ubežim vročini. Pa sem se zmotil, na polovici poti do vrha je bilo že zelo vroče. Na začetku malo ogrevanja gor po Family bike trailu in krajši spust do kolovoza po katerem nadaljujem proti Ripendi Kosi. Skozi Ripendo Kosi po asfaltu, kjer zavijem desno v smeri poti (402). Pot od tu naprej ni označena so pa planinske markacije. Za vzpon na vrh nisem izbral nove označene poti Standar2sea, ker je grob makadam in naklon ni prav nič prijazen. Na vrhu se mi odpre pogled na kvarnerski zaliv in Učko. Z vrha je zgrajena nova singlca. Res čudovito, spust mimo sohozidov, zapuščenih pašnikov s pogledom na morje. Ko pridem do asaltne ceste zavijem desno in po cca. 100 m zavijem na popularno Espresso singlco vse do morja. Vseskozi me obdajajo čudoviti razgledi in čarobni vonji sredozemskih rastlin. Na kratko: nova najljubša singlca v Rabcu.

Višinski profil

Opozorilo: Podatki in informacije o poti so informativne narave. Nekatere poti v naravi niso označene. Kolesarjenje ni dovoljeno po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh, razen če je izrecno dovoljeno. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen če velja izrecna prepoved. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček za orientacijo. Kolesarjenje po celotni sledi v formatu .gpx ni nujno dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.