Robnikova planina - Hlipovec – Koča na Travniku - Zelenjak

Tehnični podatki o opravljeni poti so informativne narave:

Aktivnost: gorsko kolesarjenje Območje: SLO - Štajerska Zahtevnost: srednje težka
Tehnika: 3/5 Kondicija: 3/5 Panorama: 4/5
Čas trajanja: 6 h Dolžina: 24,5 km Vzpon: 1107 m

Moj jagodni izbor te ture je naslednji: panoramska cesta na začetku, lesen razgledni stolp na vrhu, malo nižje od stolpa koča na idilični lokaciji ter nezahteven in lep spust. Pa še mogoče to, da tudi vzpon ni preveč zahteven, pot se namreč lepo počasi dviguje proti vrhu.

Izhodišče: 46.372986, 14.820305

Iz Velenja sva nadaljevala proti Mozirju in Logarski dolini. Kmalu za vasjo Ljubno ob Savinji sva zavila desno navzgor proti vasi Primož pri Ljubnem. Tej cesti sva sledila še 4,5 km. Parkirala sva na parkirišču ob cesti, nekaj metrov naprej od mesta, kjer se cesta ostro desno odcepi k Svetemu Primožu.

Opis:
Začetek je res lep – vožnja po panoramski cesti, s katere je čudovit razgled na Kamniško Savinjske Alpe. Po 2 km asfalta sledi skoraj 10 km dolg odsek makadamske ceste po gozdu. Nato se levo odcepi na gozdno pot, ki se nadaljuje do vrha. Tukaj je trenutno zelo lepo – dolga poležana očarljivo zelena trava med katero je utrta pot. Ena lepših točk ture. Pot te pripelje do koče, nato pa nadaljuje do razglednega stolpa. Z vrha stolpa pogled seže na Raduho, Peco, Uršljo Goro, Komen in Smrekovec. Iz vrha sledi spust, najprej mimo koče nato pa proti cerkvi Sv. Primoža. Lep spust, ki na trenutke očara - predvsem tam, kjer poteka po 2 m širokem grebenu med navpično odsekanimi skalami.

Višinski profil

Opozorilo: Podatki in informacije o poti so informativne narave. Nekatere poti v naravi niso označene. Kolesarjenje ni dovoljeno po gozdnih vlakah, planinskih poteh in drugih poteh, razen če je izrecno dovoljeno. Kolesarjenje je dovoljeno po cestah in gozdnih cestah, razen če velja izrecna prepoved. Kjer je kolesarjenje prepovedano, je potrebno sestopiti s kolesa in pot nadaljevati peš. Sledi v formatu .gpx so informativne narave in zgolj pripomoček za orientacijo. Kolesarjenje po celotni sledi v formatu .gpx ni nujno dovoljeno. Kolesarite na lastno odgovornost.